Wednesday, August 18, 2010

Adipex With Hydroxycut

A wonderful win

chon S some time ago I had the love Renate von " My Quilts and I " a beautiful of Hand-stitched patchwork cushion even won. I would like to show more and who is interested in hand, should definitely look at their page views over! She makes incredibly beautiful things and I'm always wieder begeistert, wenn ich ihren Blog besuche.
Das Päckchen kam in einem sommerlich fröhlichen Outfit und schon das erfreute mich sehr. Dann war die Spannung sehr groß, denn sie hatte in ihrer Verlosung drei Kissen zu vergeben und ich wusste noch nicht, welches für mich bestimmt war. Natürlich habe ich das schönste Stück erhalten ;o) und es ist total super verarbeitet mit wunderschönen Stoffen. Wenn ihr meinen Blog verfolgt, kennt ihr ja sicherlich mein kuscheliges Arbeitszimmer und dort passt das Kissen farblich mit seinen zarten Farben unheimlich gut hinein.




















































Dear Renate, I would like this way once again to thank you for this nice win.

your dear readers, if you like a good piece of Renate also, can you even browse times in her new little shop in questions, and maybe something to your taste. Have fun.

Greetings


0 comments:

Post a Comment